TMA Studies

De Trade Marketing association (TMA) houdt zich bezig met het professionaliseren van het vakgebied trade marketing. Naast het schrijven en publiceren van content richt de TMA zich ook op het opzetten van opleidingen en het borgen van de continuiteit daarvan.

Trade Marketing-B in samenwerking met SRM

Ben je werkzaam in een commerciële functie op middel managementniveau? Ben je trade marketeer of wil je als brandmanager of accountmanager actief betrokken zijn bij het trade marketingbeleid? Maar mis je gedegen theoretische kennis op dit vakgebied? Dan ben je toe aan de opleiding Trade marketing-B.
De opleiding Trade marketing-B verschaft je de kennis én de vaardigheden om distributievraagstukken te analyseren en om te zetten in passend commercieel beleid. Je vergroot jouw bekwaamheden in het vakgebied, functioneert beter en vergroot jouw carrièrekansen. SRM verzorgt de opleiding Trade marketing-B in nauwe samenwerking met de Stichting Trade Marketing Association.

Shopper academy in samenwerking met Caracter Company
Professor Gino van Ossel heeft in samenwerking met de Trade Marketing Association (TMA) een uniek shopper marketing model ontwikkeld. Gino is als hoogleraar verbonden aan de Vlerick Business School in Belgie. De opleiding geeft inzicht in de drivers van het shopper gedrag en helpt dit te vertalen naar een trade marketingstrategie en concrete tools. De TMA heeft Caracter Academy gevraagd te vertalen naar een praktijkgerichte 2-daagse opleiding

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA