TMA. Kennis verrijken

TMA. Van elkaar leren

TMA. Netwerken met professionals

TMA. Al 16 jaar uitdagende events

Aankomende events

Al jaren verzorgt de Trade Marketing Association inspirerende events met vooraanstaande professionals. Schrijf je in voor onderstaande events. Afhankelijk van je type lidmaatschap zijn de events gratis. Sommige events zijn ook voor niet leden tegen betaling bij te wonen.
  • Alle events
  • Kennissessies (TMA on Tour)
  • Executive Club
  • TMA Congres
  • JTM Workshops
  • (int) Fieldtrip
  • 04
    Oct
    JTM Workshops
    Netwerk Kick off
    Gonnetstraat 32 Haarlem
    Eten/Borrel/Key Note Elkaar beter leren kennen, discusierren over onderwerpen die dit jaar relevant voor je bedrijf zijn etc. etc. Omdat digitaal zo'n belangrijke rol speelt in ons vakgebied gaat een professional iets vertellen over de laat…
  • 10
    Oct
    TMA Congres
    Next stage of Omni-Channel
    Muziekgebouw aan het Ij Piet Heinkade 1 1019 BR Amsterdam
    Dit jaar staat alweer het 17e TMA Congres op het programma. Elk jaar is onze doelstelling te inspireren en te motiveren stappen te nemen in het vakgebied Trade Marketing. Een vakgebied dat een breed speelveld kent in het gebied tussen retail en…
  • 13
    Nov
    Executive Club
    Customer Journey: Sessie 1
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
  • 20
    Nov
    Kennissessies (TMA on Tour)
    Retailtrends 2019
    volgt
    De toekomst van detailhandel in handen van 'digital'. Mobiel legt druk op de manier van winkelen. De manier waarop wij winkelen verandert al jaren. Online heeft de traditionele winkelstraat doen veranderen. Virtual reality en 3D printers…
  • 29
    Jan
    Kennissessies (TMA on Tour)
    Category Management 2.0
    volgt
    Category management is een van de meest succesvolle bedrijfsprocessen die in de 20e eeuw is ontwikkeld. Het wordt in de een of andere vorm wereldwijd gebruikt door de meeste fabrikanten en retailers voornamelijk in de industrie van consumentenve…
  • 12
    Feb
    Executive Club
    Customer Journey: Sessie 2
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
  • 19
    Mar
    Kennissessies (TMA on Tour)
    Customer Journey
    Volgt
    p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545} De online wereld verandert in razend tempo. Dit heeft ook gevolgen voor de customer journey van je bedrijf. Hoe zorg je ervoor dat een klant in haar online zo…
  • 02
    Apr
    Executive Club
    Customer Journey: Sessie 3
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
  • 14
    May
    Kennissessies (TMA on Tour)
    Big data toepassingen
    volgt
  • 04
    Jun
    JTM Workshops
    Persoonlijke ontwikkeling
    Volgt
  • 04
    Jun
    Executive Club
    Customer Journey: Sessie 4
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA