Category Management 2.0

Category management is een van de meest succesvolle bedrijfsprocessen die in de 20e eeuw is ontwikkeld. Het wordt in de een of andere vorm wereldwijd gebruikt door de meeste fabrikanten en retailers voornamelijk in de industrie van consumentenverpakkingen. Het winkellandschap is drastisch veranderd sinds de discipline van category management oorspronkelijk werd ontwikkeld in de vroege jaren negentig.
 
Category Management 2.0 is category management voor de komende jaren.
 
Het vertegenwoordigt de aanpassing van de discipline voor categoriemanagement om de volgende belangrijke veranderingen in de branche aan te pakken: Een meer divers winkelaanbod: de shopper basis is gesegmenteerd in een verzameling uniek gedrag gebaseerd op de levensstijl en levensfase van een consument. Nieuwe winkelformules - en online retailers. Gegevens - nieuwe gegevensbronnen, waaronder klanteninzichten, loyaliteitsprogramma's en sociale media. Analytische hulpmiddelen - nieuwe hardware- en software-oplossingen maken analyses mogelijk met ongekende snelheid en kracht, op individueel winkel- en klantniveau
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA