Customer Journey: Sessie 2

De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-product en cross-business bij de klant kan komen.
 
Een van de startpunten om de regie op klantbeleving te pakken is het in kaart brengen van de customer journey map. Eigenlijk breng je daarmee in kaart hoe een koper met je in aanraking komt en welke touchpoints ervoor zorgen dat hij of zij een klant wordt  buyer journey) tot en met het moment dat iemand een klant wordt en blijft (customer journey). De buyer en de customer journey samen maken een klantbeleving compleet. 

De Executieve Club van de TMA gaat de theorie en proces hierachter verder in kaart brengen en concrete handvatten definieren waar een (trade) marketeer wat mee kan. Op het TMA Congers in 2019 zal dit breder gedeeld gaan worden.
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA