Thema: Shopper hacking Om nader inzicht te krijgen in het toekomstig handelen van shoppers moeten we denken in generaties en doelgroepen. Elke generatie heeft zijn specifieke kenmerken en dat is terug te vertalen naar het aankoopgedrag. Hebben we genoeg kennis over generatie Y, Z of the millennials op dit gebied? Of de generatie na de milleniums? We hebben het grip krijgen op de specifieke shoppers het thema “shopper hacking” gegeven.
Programma:
8.30u ontvangst
9.30 – 9.45 Opening Martijn Delahaye (Afas)
9.50 – 10.20 Gino van Ossel: Thema Shopper hacking
10.20 – 11.05 Joeri van den Bergh "How brands could stay hot"
11.05 – 11.35 Coffee break
11.35 – 12.20 Linda van Rijn (GFK)
12.20 – 12.30 Afronding ochtend
“Shopper hacking is a process of rapid experimentation across omni-channels and shopper behavior to identify the most effective, efficient ways to grow a business. Shopper hackers are (trade) marketers that specifically focus on building and engaging the buyer base of a business. Shopper hackers often focus on low-cost alternatives to traditional marketing, e.g. using online media, social media, viral marketing or targeted advertising instore”