Thema: Shopper Hacking

Thema: Shopper hacking
 
Om nader inzicht te krijgen in het toekomstig handelen van shoppers moeten we denken in generaties en doelgroepen. Elke generatie heeft zijn specifieke kenmerken en dat is terug te vertalen naar het aankoopgedrag. Hebben we genoeg kennis over generatie Y, Z of the milleniums op dit gebied? Of de generatie na de milleniums? We hebben het grip krijgen op de specifieke shoppers het thema “shopper hacking” gegeven.

Programma:

Moderator: Niels Houtepen (Illusionist)
8.30u ontvangst
9.30 – 9.45     Opening
9.45 – 10.15   Gino van Ossel: Thema Shopper hacking
10.15 – 11.00  Linda van Rijn : Vergrijzing
11.00 – 11.30  Koffie pauze
11.30 – 12.15 Joeri van den Bergh: How brands could stay cool
12.15 – 12.30 Uitreiking TMA Ron Cijs Award
12.30 – 13.30 lunch
 
Parallel sessies
 
Ronde 1
13.30 – 14.15 Marjolein Dieleman-Groeneveld: Sportlife (FMCG)
Ronde 2
14.30 – 15.15 Erikjan Coenraad: KPN (Non-food)
 
15.30 – 16.15 Gerard Koning: Commercieel directeur Coop Supermarkten
16.15 – 16.45 John Meulemans: Directeur 3sixty five (Influencer marketing)
16.45 – 17.00 Famous last words
17.00 Borrel


“Shopper hacking is a process of rapid experimentation across omni-channels and shopper behavior to identify the most effective, efficient ways to grow a business. Shopper hackers are (trade) marketers that specifically focus on building and engaging the buyer base of a business. Shopper hackers often focus on low-cost alternatives to traditional marketing, e.g. using online media, social mediaviral marketing or targeted advertising instore”
 
 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA