Thema: Shopper Hacking

Thema: Shopper hacking
 
Om nader inzicht te krijgen in het toekomstig handelen van shoppers moeten we denken in generaties en doelgroepen. Elke generatie heeft zijn specifieke kenmerken en dat is terug te vertalen naar het aankoopgedrag. Hebben we genoeg kennis over generatie Y, Z of the millennials op dit gebied? Of de generatie na de milleniums? We hebben het grip krijgen op de specifieke shoppers het thema “shopper hacking” gegeven.

Programma:

8.30u ontvangst
9.30 – 9.45 Opening Martijn Delahaye (Afas)
9.50 – 10.20 Gino van Ossel: Thema Shopper hacking
10.20 – 11.05 Joeri van den Bergh "How brands could stay hot"
11.05 – 11.35 Coffee break
11.35 – 12.20 Linda van Rijn (GFK)
12.20 – 12.30 Afronding ochtend
 
12.30 – 13.30 lunch
 
Parallel sessies
Ronde 1
13.30 – 14.10 Sportlife (Marjolein Dielemans-Groeneveld)
13.30 – 14.10 KPN (ErikJan Coenraad)
 
Ronde 2
14.10 – 14.50 KPN (ErikJan Coenraad)
14.10 – 14.50 Sportlife (Marjolein Dielemans-Groeneveld)
 
15.00 – 15.15 Start plenair
15.15 – 16.00 Gerard Koning (Coop Supermarkten)
16.00 – 16.30 3Sixtyfive (John Meulemans)
16.30 – 17.00 Afsluiting
 
17.00 Borrel


“Shopper hacking is a process of rapid experimentation across omni-channels and shopper behavior to identify the most effective, efficient ways to grow a business. Shopper hackers are (trade) marketers that specifically focus on building and engaging the buyer base of a business. Shopper hackers often focus on low-cost alternatives to traditional marketing, e.g. using online media, social mediaviral marketing or targeted advertising instore”
 
 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA