2 cursussen vol
Meer dan ooit in de geschiedenis verandert de retailwereld in en zeer snel tempo:
Wat betekent dit voor fabrikanten en leveranciers (en hun trade marketing strategie en uitvoering) met het oog op:
Jouw collega-deelnemers staan voor dezelfde uitdagingen als jij: hoe kun je als fabrikant of leverancier door middel van moderne trade marketing nog meer bijdragen aan het effectief en maximaal en vermarkten van jouw merken in een sterk veranderende kanaal- & retailomgeving? Ze hebben een overeenkomstig denk- en ervaringsniveau en zijn werkzaam bij (of voor) fabrikanten en leveranciers van consumentengoederen. Ze zijn onder andere werkzaam als trade marketeer, shopper marketing, accountmanager, marketeer of marketing researcher.
SRM verzorgt de 'Trade Marketing in a New (Off- & Online) Retail World' in nauwe samenwerking met de Stichting Trade Marketing Association (TMA), die - met ruim 100 fabrikantenleden - al 15 jaar nauw betrokken is bij de doorontwikkeling van trade marketing. Dit samen met de wetenschap, de leden en de praktijk. Kerndocent is Ruud Verschuur RM, eigenaar van bureau DriveSight, managementlid bij de TMA en een van de grondleggers van category management en trade marketing in Nederland. De andere docenten zijn zeer ervaren en betrokken op elk hun deelvakgebied en worden binnenkort bekend gemaakt.