21 november gave seminar bij Kanter. Gratis voor TMA leden

31 October 2017
De eerste TMA on Tour na het Congres. Kom ook.

In een serie van 4 zal op 29 November een TMA on Tour plaatsvinden. Nu 2018 rap nadert lijkt het logisch om met elkaar een aantal retailtrends te bespreken. Trends die zeker imact zullen hebben op de business waarin jij werkzaam bent. Dit onder de expertice van Kantar die hiervoor haar expert uit de UK laten overvliegen. Voor TMA leden gratis. Voor niet TMA leden vragen wij een kleine bijdrage of wordt gewoon lid en steun onze stichting binnen het vakgebied.

Programm:
  • Omni-Channel / path to purchase, in which we (also) talk about E-commerce
  • Experiential Retail: The changing role of the physical store: how to create more emotional experience in the store for more impact
  • Internet of Things / including Programmatic (what to do if in the near future agents like Alexa get to choose the brand for the consumers/shoppers)
  • Artificial Intelligence: this topic might be the most future focused, but it is a trend to keep in mind
Our plan for the afternoon: 
  1. Welcome word by Gino: 15 minutes, introducing the 4 topics
  2. Then 4x45 minutes sessions around the 4 topics
  3. 15 minutes for general brainstorm at the end to set the agenda for the 3 remaining TMA meetings.
Each 45 minutes session contains:
  • 20 minutes presentation by Kantar TNS
  • 20 minutes interactive part (discussion around statements, a creative session to think about solutions/ a practical application of the theory on their own brand or a case brand, etc, etc)
  • 5 minutes wrapping up
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA