Westfield: bezoek aan unieke hotspot in Nederland

De lifestyle experience van Nederland
Retailexperts en fabrikanten delen hun visie ten aanzien van de fysieke winkels. Laat je inspireren en pak de kennis op deze middag.

Fysieke winkels moeten al langere tijd vechten tegen de uitdagingen van digitalisering. Door de grote concurrentie van webshops, de verandering in klantenbehoeften en de hun kritischere blik, zijn zelfs gevestigde namen in de traditionele winkelstraat niet meer zeker van hun bestaansrecht.

Het stijgende aantal webshops, de sluitende winkelketens en de grotere leegstand van winkelpanden lijken aan te tonen dat fysieke winkels inderdaad hun beste tijd hebben gehad. Maar is dat wel echt zo? Hoewel online kopen zeer eenvoudig en tijdbesparend is, willen klanten toch nog steeds de mogelijkheid hebben om producten vast te nemen en te vergelijken voordat ze kopen.

Shoppen opnieuw uitgevonden

Geen webshop of winkelstraat kan tippen aan de wereld van Westfield. Of je nu komt voor de laatste mode, dagelijkse boodschappen, nieuwste gadgets of allerlekkerste delicatessen: onze mall is gemaakt om te genieten. Daarom word je overal als een vorst behandeld, schuilt achter elke deur een unieke ervaring en krijg je alle ruimte om te shoppen zonder stress.




 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA