So what's next?

De shopper in tijden van onzekerheid en hyperinflatie
 
Op het TMA Congres van 2021 is veel aandacht besteedt aan 3 dimensies post Covid-19 te weten: het belang van gezondheid in proposities, de digitale versnelling in aankopen en de aandacht voor duurzaamheid. Uiteraard zaken die ook nu nog spelen.

Echter door recente ontwikkelingen op macro-niveau staat prijsgevoeligheid nu bovenaan de prioriteitenlijst van de consument. Onze vragen: wat betekent dit voor de keuzes die gemaakt worden? Zetten bijvoorbeeld trends op het gebied van de “last mile” door? Zien we de promodruk weer toenemen om shopper de laatste zet in de aankoopbeslissing te geven? Genoeg stof om met elkaar te bespreken aan de hand van cases en expert inzichten. Dit maakt het TMA Congres van 2022 er een om niet te missen.

Op een fantastische en unieke locatie in Haarlem. Een plek in Nederland die gaat over transitie. Waar verschillende partijen een "lab" hebben en kennis met elkaar delen.
 

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA