TMA Sessie op 29 jan a.s. bij Red Bull

11 January 2019
Category Management sessie bij Red Bull Energy Station op circuit in Zandvoort

Na de laatste inspirerende sessie bij IRI staat een belangrijk onderwerp op de agenda, category management 2.0. Red Bull ontvangt ons op hun unike locatie op het circuit van Zandvoort, de Red Bull Energy Station.

Category management is een van de meest succesvolle bedrijfsprocessen die in de 20e eeuw is ontwikkeld. Het wordt in de een of andere vorm wereldwijd gebruikt door de meeste fabrikanten en retailers voornamelijk in de industrie van consumentenverpakkingen. Het winkellandschap is drastisch veranderd sinds de discipline van category management oorspronkelijk werd ontwikkeld in de vroege jaren negentig.

Het vertegenwoordigt de aanpassing van de discipline voor categoriemanagement om de volgende belangrijke veranderingen in de branche aan te pakken: Een meer divers winkelaanbod: de shopper basis is gesegmenteerd in een verzameling uniek gedrag gebaseerd op de levensstijl en levensfase van een consument. Nieuwe winkelformules - en online retailers. Gegevens - nieuwe gegevensbronnen, waaronder klanteninzichten, loyaliteitsprogramma's en sociale media. Analytische hulpmiddelen - nieuwe hardware- en software-oplossingen maken analyses mogelijk met ongekende snelheid en kracht, op individueel winkel- en klantniveau.


Het belooft een bevlogen sessie te worden met de visie van Stephan van Ee (Red Bull) incl. cases en groepsopdracht.

Schrijf je in via de site www.trademarketingassociation.nl

 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA